SKLEP SCANDICONCEPT

poniedziałek, 24 lutego 2014

Rustykalna biel

 




Z czasem, czy może modą i trendami czy zwyczajną tęsknotą do przeszłości, patrzę na wnętrza w jakich są drewno, len, emaliowane naczynia w tym durszlaki, ocynkowane balie czy miski. Pojemniki czy szafki z metalu i cynku. Mam też pewną trudność w jasnym określeniu stylu. Czy to już vintage, a może jeszcze skandynawski albo i też dość surowy bo rustykalny... Sama nie wiem. Czasem jest to bez znaczenia. Innym razem przekonują mnie jedynie fakty związane z przenikaniem się stylu na siebie i powstająca w ten sposób śliczna przestrzeń w domu. Białe wnętrza, miękkie rustykalne tekstury z wyblakłymi kwiatami, zabytkowa pościel i świeżutka, nowiutka bawełna :) Kocham to. Ten zapach wiatru w tkaninach. Drewno dodaje ciepła i nie jest ważne czy jest pomalowane czy też i nie jest. Jest doskonałym kontrastem do miękkich tkanin o jakich wspomniałam. A wszystko to daje estetyczny wygląd, świeżość i wygodę połączoną z komfortem. 






 






 


                                                                               zdjęcia: Bobedre 

9 komentarzy:

  1. Wszystko bardzo ładne, tchnie spokojem i beztroską a najpiękniejsze te białe pieski, które leżą na sofach! Można powiedzieć, żetworzą harmonijną całość z całym wyposażeniem domu.

    OdpowiedzUsuń
  2. najbardziej podoba mi się drewniana podłoga i belki w suficie
    pozdrawiam i zapraszam do http://myfirsthome-hanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham biel miłością wielką! W tym wnętrzu wszystko jest jak dla mnie stworzone. Belki drewniane i taras skradły me serce!
    wprowadzam się od razu:)
    pozdrawiam słonecznie
    ps.u mnie już wiosennie na blogu

    OdpowiedzUsuń
  4. To co lubię, biel, czerń i drewno , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. To wielka i trudna, wbrew pozorom sztuka ,tak połączyć te style, o których piszesz. Połączyć w taki sposób, żeby czuło się ten ulotny i niepowtarzalny klimat. Śliczne zdjęcia (szczególnie trzecie bo podłoga jak u mnie w kuchni:)))))
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudnie! mogłabym się tam wprowadzić do razu:):) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  7. :)))))))) lubię wpadać tutaj i cieszyć oczy takimi zdjęciami :)
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie najbardziej do gustu przypadł ogród,jest cudny!

    OdpowiedzUsuń

O NAS

Moje zdjęcie
Jesteśmy Matką i Córką. Łączy Nas pasja - życie w zgodzie z naturą, prostotą i estetyką. Jesteśmy miłośniczkami niekonwencjonalnych pomysłów i kreatorkami przestrzeni swojego życia. Orędowniczkami spokoju i symbiozy w nieznośnej czasem "lekkości" bytu. Dziękujemy za odwiedziny i dziękujemy również wszystkim za Wasze piękne komentarze; doceniamy każdy z nich.

Spotkanie przeszłości z teraźniejsząścią.

Dom położony jest w pobliżu Sandhammaren w Osterlen. na południu Szwecji. Miejsce bardzo popularne wśród Szwedów, zwłaszcza latem, ze wzglę...

Etykiety