SKLEP SCANDICONCEPT

środa, 8 lutego 2012

O la-la co za krzesła

Wspomniałam na FB, że krzesła są naszym konikiem. Mamy takie hobby czy pasje. Tak wprost, obie lubimy ładne i wygodne siedzenia. Jesteśmy zwolenniczkami dobrego stylu i szyku. Ja z przyczyn losowych starannie dobieram siedziska, Karina eksperymentuje z nimi. Kilka stoi nawet na poddaszu w razie przypływu... gości oczywiście:) To co zawsze tak cieszy moje oczy to zdjęcia krzeseł i lamp. Tych ostatnich jestem fanką i "podam rażona" ich urokiem. "Mamo, proszę Cię, bez wzlotów", studzi mój temperament Karina. Zatem wracamy do tematu i prezentujemy piękne i jedyne takie krzesła, siedziska, fotele, zjawiska...  Jest i szezlong który urzeka swoim urokiem, a wyglądem zachęca do odpoczynku. Zatem siedząc, zapraszamy :) Dziś za nami równie pracowity dzień. Mniej śniegu więc poruszać się jest łatwiej i szybciej. Wizyta w antykwariacie online i ... nowa lampa jaka stanie u Kariny. O la-la czas na krzesła :) 












                                                             zdjęcia : Fritz Hansen

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

O NAS

Moje zdjęcie
Jesteśmy Matką i Córką. Łączy Nas pasja - życie w zgodzie z naturą, prostotą i estetyką. Jesteśmy miłośniczkami niekonwencjonalnych pomysłów i kreatorkami przestrzeni swojego życia. Orędowniczkami spokoju i symbiozy w nieznośnej czasem "lekkości" bytu. Dziękujemy za odwiedziny i dziękujemy również wszystkim za Wasze piękne komentarze; doceniamy każdy z nich.

Spotkanie przeszłości z teraźniejsząścią.

Dom położony jest w pobliżu Sandhammaren w Osterlen. na południu Szwecji. Miejsce bardzo popularne wśród Szwedów, zwłaszcza latem, ze wzglę...

Etykiety