SKLEP SCANDICONCEPT

czwartek, 14 marca 2013

Fotografie Jeltje



Tajemnicą poliszynela jest moja fascynacja zdjęciami. Fotografie postrzegam jako Sztukę i gdy widzę dobre zdjęcie, stosownie "zatrzymany w kadrze moment", wtedy czuję , że serce mi mocniej bije i jestem zwyczajnie poruszona. Moje zmysły są wyostrzone, a dusza gra. To tak jak z dobrą muzyką, która płynąc z serca trafia do Duszy:) Jeltje jest niezależną fotografką. Mieszka w Holandii, a jej fotografie znane są w całym świecie.  Zapraszana do sesji zdjęciowych na całym glebie, "dotarła" do Skandynawii. A tam ją odkryłam, gdy robiła zdjęcia do  jednego z katalogów wnętrzarskich. Jak nie robić zdjęć gdy oferta jest tak obfita i śliczna? Jej prace można zobaczyć w prestiżowych czasopism  takich jak np. Elle Decoration IVT czy 101 Woonideeën . I choć od  dość dawna oglądam te prace, do dziś mnie zaskakują swoją świeżością, fascynują i inspirują. Urodzona w 1982 ma obecnie 31 lat. Jest młodą i bardzo zdolną Twórczynią. Skromną, a tym samym bardzo ujmującą. 

Po lekkie, delikatne, ładne, jasne, skromne w wyglądzie ale pyszne w odbiorze i bardzo praktyczne dodatki do własnych wnętrz domów i nie tylko, zapraszamy do Scandiconcept.pl >>>> Kliknij proszę :)















 



                                                                       zdjęcia : Printerest.com Jeltje Fotografie

3 komentarze:

  1. Ten namiot widziałam już jakiś czas temu, jest świeetny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjecia śłiczne, uwielbiam piekne zdjęcia, to wielka sztuka :)

    OdpowiedzUsuń

O NAS

Moje zdjęcie
Jesteśmy Matką i Córką. Łączy Nas pasja - życie w zgodzie z naturą, prostotą i estetyką. Jesteśmy miłośniczkami niekonwencjonalnych pomysłów i kreatorkami przestrzeni swojego życia. Orędowniczkami spokoju i symbiozy w nieznośnej czasem "lekkości" bytu. Dziękujemy za odwiedziny i dziękujemy również wszystkim za Wasze piękne komentarze; doceniamy każdy z nich.

Paskeegg w Norwegii

W kilku ostatnich postach przedstawiona została Wam Wielkanoc w Danii i Szwecji. Teraz czas na Norwegię. Norweskie domy i mieszkania przed ...

Etykiety