SKLEP SCANDICONCEPT

czwartek, 17 maja 2012

Duńskie lampy


Nie jestem projektantką ani stylistką. Mam na myśli sferę życia zawodowego stąd z pasją przyglądam się pracy fachowców w dziadzinie designu. Lampy duńskich projektantów od lat mnie zachwycają. Natomiast w stylizowanych zdjęciach jakie są robione w celach marketingowych... Cóż mogę tylko wzdychać och i ach... Co też czynie. Mój wzrok utkwił w lampie o nazwie" Kwiatek". Prostolinijna forma i kształt oddają jej osobliwy urok, może nawet urodę.  Polecam te zamieszczone w Tradycji , gdzie znajdują się również nazwiska Projektantów























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

O NAS

Moje zdjęcie
Jesteśmy Matką i Córką. Łączy Nas pasja - życie w zgodzie z naturą, prostotą i estetyką. Jesteśmy miłośniczkami niekonwencjonalnych pomysłów i kreatorkami przestrzeni swojego życia. Orędowniczkami spokoju i symbiozy w nieznośnej czasem "lekkości" bytu. Dziękujemy za odwiedziny i dziękujemy również wszystkim za Wasze piękne komentarze; doceniamy każdy z nich.

Spotkanie przeszłości z teraźniejsząścią.

Dom położony jest w pobliżu Sandhammaren w Osterlen. na południu Szwecji. Miejsce bardzo popularne wśród Szwedów, zwłaszcza latem, ze wzglę...

Etykiety