SKLEP SCANDICONCEPT

sobota, 15 grudnia 2012

Duńskie wnętrza w fotografii





Dzis mały antrakt w przedświątecznym zamęcie przygotowań :) Postanowiłam zerknąć na prace Mistrzów bowiem mam bardzo mgliste pojęcie na temat tej dziedziny sztuki. Od lat tak nazywam fotografowanie tym bardziej, że nie mam w zasadzie możliwości by zrobić rzeczowe zdjęcia. Dziedzina fotografii to ogrom nieskończonych możliwości tego co można zamknąć w obraz. To wielka sztuka niezależnie od tego co prezentuje: ludzi, przygodę, zjawiska, jedzenie, wnętrza, zwierzęta, itp. Dziś mam dla Was zbiór znakomitych wnętrz i designerskich kompozycji w ujęciach Heidi Lerkenfeldt. 
 

Geometria, pastele, martwa natura... wszystko jak z obrazka :) Co sądzie ?
















                                                           zdjęcia :  Heidi Lerkenfeldt by Jelani

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

O NAS

Moje zdjęcie
Jesteśmy Matką i Córką. Łączy Nas pasja - życie w zgodzie z naturą, prostotą i estetyką. Jesteśmy miłośniczkami niekonwencjonalnych pomysłów i kreatorkami przestrzeni swojego życia. Orędowniczkami spokoju i symbiozy w nieznośnej czasem "lekkości" bytu. Dziękujemy za odwiedziny i dziękujemy również wszystkim za Wasze piękne komentarze; doceniamy każdy z nich.

Spotkanie przeszłości z teraźniejsząścią.

Dom położony jest w pobliżu Sandhammaren w Osterlen. na południu Szwecji. Miejsce bardzo popularne wśród Szwedów, zwłaszcza latem, ze wzglę...

Etykiety