SKLEP SCANDICONCEPT

wtorek, 19 lutego 2013

Białe sztokholmskie mieszkanie



Śnieg pokrył ziemię na zewnątrz a ja jestem w nastroju do zupełnie białego wnętrza  czyli jasnego, przestronnego i rozświetlonego :) Ten apartament jest wystawiony na sprzedaż w Sztokholmie i jest wielką lekcją pt. "Jak zaprojektować przestrzeń gdzie  nie stawia się ścian, nie ma oddzielnych pokoi a kuchnia stanowi całość mieszkalną. Takie studio-dom. Uwielbiam połączenie światła szarego marmuru, stali ocynkowanej i naturalnego drewna w kolorze koniaku.  Piękne!















                                                        zdjęcia: Eric Olsson via: Hanna`s Room
   
Na przekór pogodzie, szukałam dziś harmonijnego, wypełnionego spokojem wnętrza. I jestem w jednopokojowym locum jakie zostało fantastycznie zaaranżowane i wykorzystane w swojej niewielkiej przestrzeni. Nigdy nie kryłam swoistego rodzaju sentymentu do tego rodzaju wnętrz. Uwielbiam come back do przeszłości w połączeniu z możliwością spojrzenia w nią z punktu teraźniejszego. I oczywiście niekwestionowana strona praktyczna korzystania z różnych elementów w aranżacji przestrzeni mieszkalnej  elementami fabrycznymi. Zima trzyma. I stąd pomysł na z pozoru chłodne, industrialne wnętrza z odrobiną shabby chic.  Na półkach Scandiconcept można znaleźć wiele fajnych rzeczy. Szczerze polecam zwłaszcza kinkiety oraz lampy industriale. Uniwersalne i świetne.  Co sadzicie  o takim mieszkaniu? czy moglibyście być w nim szczęśliwi?

3 komentarze:

  1. mnie się podoba ,ale raczej dla jednej osoby (,jakbym była singlem to bym sie pokusiła o takie), bo rodzinka jednak musi mieć swoje drzwi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne mieszkanie, mogłabym w takim zamieszkać.
    Interesujący blog, cieszę się, że go znalazłam, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

O NAS

Moje zdjęcie
Jesteśmy Matką i Córką. Łączy Nas pasja - życie w zgodzie z naturą, prostotą i estetyką. Jesteśmy miłośniczkami niekonwencjonalnych pomysłów i kreatorkami przestrzeni swojego życia. Orędowniczkami spokoju i symbiozy w nieznośnej czasem "lekkości" bytu. Dziękujemy za odwiedziny i dziękujemy również wszystkim za Wasze piękne komentarze; doceniamy każdy z nich.

Spotkanie przeszłości z teraźniejsząścią.

Dom położony jest w pobliżu Sandhammaren w Osterlen. na południu Szwecji. Miejsce bardzo popularne wśród Szwedów, zwłaszcza latem, ze wzglę...

Etykiety