SKLEP SCANDICONCEPT

środa, 15 stycznia 2014

Skandynavian Living w kolorze szarym





Serfuję dziś po sieci i masz :) Wpadłam na dom Sanny Fischer Nordstrom w blogu Lovelylife i po prostu musiałam podzielić się z wami. Moja niecierpliwość czasem mnie rozdrażnia, ale ... dziś jest całkowicie uzasadniona :) Uwagę zwracają cudowne dywany, dbałość o szczegóły, świetny  ich dobór a przede wszystkim szarości jakich w tym domu nie brakuje. Z drugiej strony te szarości właśnie charakteryzują wnętrza.  I oczywiście dywany oraz  lampy czyli góra - dół, są po prostu bajeczne !!! To piękne mieszkanie jest przyjemnym apartamentem w Szwecji. 


 
    






 














                                                               via: Lovely life

4 komentarze:

  1. Fantastyczne wnętrze, ten dywan z salony po prostu przykuwa oko i skrada serducho :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj :) Hmm, marzy mi się właśnie taki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Boskie! Widać w kuchni powracający do łask marmur. Nie tylko w formie blatu ale i na ścianie. Salon mnie urzekł, a garderoba zainspirowała do urządzenia podobnie własnej.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, na łazienkowy zawrót głowy..
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj :) Marmur mamy sprawdzony u siebie ! kapitalny. Świetny w designu i łatwy w utrzymaniu.

      Usuń

O NAS

Moje zdjęcie
Jesteśmy Matką i Córką. Łączy Nas pasja - życie w zgodzie z naturą, prostotą i estetyką. Jesteśmy miłośniczkami niekonwencjonalnych pomysłów i kreatorkami przestrzeni swojego życia. Orędowniczkami spokoju i symbiozy w nieznośnej czasem "lekkości" bytu. Dziękujemy za odwiedziny i dziękujemy również wszystkim za Wasze piękne komentarze; doceniamy każdy z nich.

Paskeegg w Norwegii

W kilku ostatnich postach przedstawiona została Wam Wielkanoc w Danii i Szwecji. Teraz czas na Norwegię. Norweskie domy i mieszkania przed ...

Etykiety