SKLEP SCANDICONCEPT

poniedziałek, 31 marca 2014

Drewno w lofcie



Nigdy nie kryłam swoistego rodzaju sentymentu do wnętrz w stylu industrialnym, ba, wprost przemysłowym. Uwielbiam come back do przeszłości w połączeniu z możliwością spojrzenia w nią z punktu teraźniejszego. I oczywiście niekwestionowana strona praktyczna - korzystanie z różnych elementów w aranżacji przestrzeni mieszkalnej czy sal artystycznych z elementami fabrycznymi. Przy okazji...  Na półkach Scandiconcept można znaleźć wiele fajnych rzeczy. Szczerze polecam zwłaszcza kinkiety oraz lampy industrialne. Te ostatnie w drodze z Bloomingville. Uniwersalne i świetne. Jeszcze troszkę, a będą dostępne inne fajności  z jakich i Wam pewnie nie jedno wpadnie w oko;). W domu też mam kilka elementów w tonacji przemysłowego Look`a. Ot, choćby wcześniej wspomniany kinkiet, czy wmontowane niklowane bulaje w ścianę. Pełnią role szafek. Serfując po sieci nie sposób było mi się oprzeć kilku aranżacyjnym pomysłom. Zwłaszcza jedn z niech który jest szwedzką rezydencją i  gromadzi wszystkie ciekawe elementu stylu industrialnego.  Hmm, uwielbiam te olbrzymie przestrzenie ( ile kosztuje ich ogrzanie?) Jak ktoś wie poproszę o rachunek :) Kolory :  biały, miętowy, pastele oraz elementy  vintage w połączeniu z nowoczesnymi meblami  czy oświetlanymi rysunkami. Są doskonałe! Aha, i jeszcze sypialnia... Trudno się oprzeć pokusie położenia do takiego łózka. A co sądzicie o jeans`owym słoniu z trąbą w górę ?












                                                                         zdjęcia. Paula Arklin

7 komentarzy:

  1. Taki kredens mi się marzy, oj wiele bym za niego dała...

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam taki styl w mieszkaniu, niestety jak mąż słyszy loft to... dlatego za każdym razem mówię że to jest w stylu skandynawskim :P a słoń jest zajefajny! widziałabym takiego u siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie! te okna, drewno...
    piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że wszystko jest przepiękne...! Jako szczegół i jako całość.

    <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też bardzo lubię takie wnętrza... nad kosztami ogrzewania się wprawdzie nigdy nie zastanawiałam nie zastanawiałam ;-). Półeczkę łazienkowej ( taką drucianą) którą kupiłam u Was, umieściłam nad biurkiem i świetnie wygląda i doskonale się sprawdza ;-) więc czekam na te nowości jeszcze ;-)... o lampach dobrze wiedzieć, bo też jestem na etapie poszukiwań ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile ja bym dała za taką przestrzeń.... Gdybym miała... :), albo chociaź za takie okna...

    OdpowiedzUsuń

O NAS

Moje zdjęcie
Jesteśmy Matką i Córką. Łączy Nas pasja - życie w zgodzie z naturą, prostotą i estetyką. Jesteśmy miłośniczkami niekonwencjonalnych pomysłów i kreatorkami przestrzeni swojego życia. Orędowniczkami spokoju i symbiozy w nieznośnej czasem "lekkości" bytu. Dziękujemy za odwiedziny i dziękujemy również wszystkim za Wasze piękne komentarze; doceniamy każdy z nich.

Przetrzeń spokoju

To piękne XIX-wieczne mieszkanie w Sturegatan w Sztokholmie. Dom należał do Mattiasa i Carolina Storm. Od tego czasu para się przeprowadz...

Etykiety