SKLEP SCANDICONCEPT

piątek, 21 kwietnia 2017

Palce lizać - mało powiedziane...











Kiedy Małgosia Jakubowska z Lednebebe.pl powiedziała, że Marta Brylińska będzie robić zdjęcia do sesji kulinarnej przyznaję, że choć nie obca mi była "lufa" aparatu fotograficznego i kadry Marty oraz Jej wyczucie, to jednak odrobina niepewności towarzyszyła mi aż do momentu, kiedy to nie zobaczyłam primo "smakowtych kadrów" i secundo nie posmakowałam przepisów potraw jakie znalazły się w  Grysik Superstar  Palce lizać - mało powiedziane :)
Jak się domyślam zapytacie o prawa autorskie do publikacji zdjęć. Tak, posiadam: do publikacji i wykorzystaniaw mediach społecznościwych. No dobrze, ale dlaczego tak podkreślam autorskie dzieła i prace ? Otóż moje krótkie obserwacje na Instagramie daja mi pewność, że ta młoda, bardzo utalentowana  Kobieta, której świat leży pod stopami z jasną wizją tożsamożci i wartości, dokona jeszcze wielu ciekawych i nowatorskich "objawień" swojego atorskiego pomysłu jestestwa... Jak dla mnie,  olbrzymia różnica pomiedzy tworzeniem, znajdowaniem, poszukiwaniem, a odtwarzaniem czy naśladowaniem...  Poszanowanie i przestrzeganie praw autorskich jest nagminnie w Polsec ( nie tylko ) łamne i dlatego właśnie widzę sens podkreślenia ważnosci tej kwestii. O autorce słów kilka znajdą Państwo w tym ARTYKULE



"Jest Marta, będzie pysznie. Specjalistka od smakowitych kadrów, a do tego poszukiwaczka prostych i przyjemnych receptur – które z każdej niedowartościowanej piekarki uczynią królową wypieków – przedstawia kaszę jaglaną na trzy sposoby. Et voilà! " :)









 Fartuch z lnu tutaj >>>>


 Dzbanuszek z ceramiki tutaj >>>>>


 Talerz tutaj >>>>


 Czarny kubeczek ze spedczkiem tutaj >>>>




                                                                                            via. Ladnebebe.pl photo. Marta Brylińska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

O NAS

Moje zdjęcie
Jesteśmy Matką i Córką. Łączy Nas pasja - życie w zgodzie z naturą, prostotą i estetyką. Jesteśmy miłośniczkami niekonwencjonalnych pomysłów i kreatorkami przestrzeni swojego życia. Orędowniczkami spokoju i symbiozy w nieznośnej czasem "lekkości" bytu. Dziękujemy za odwiedziny i dziękujemy również wszystkim za Wasze piękne komentarze; doceniamy każdy z nich.

Spotkanie przeszłości z teraźniejsząścią.

Dom położony jest w pobliżu Sandhammaren w Osterlen. na południu Szwecji. Miejsce bardzo popularne wśród Szwedów, zwłaszcza latem, ze wzglę...

Etykiety