SKLEP SCANDICONCEPT

środa, 17 stycznia 2018

Białe nie zawsze doskonałe


 
 
 
 
 
 
 
Dziś rzeczywiście potrzebuję więcej światła. Naprawdę potrzebuję więcej światła... Więc jeśli zastanawiacie się dlaczego szukałam i znalazłam coś tak na wskroś białego to niewątpliwie powodem są deszcz, chmury i mgła. Tym miejscem są bardzo różne, białe wnętrza  dodatkowo "podświetlone" efektem bieli. Myślę, że z tego powodu tak  mi dziś się spodobały.  Wnętrza mają klasyczne skandynawskie  meble i przepiękne okna albo proste, niemal minimalistyczne dodatki. Troszkę efektownych sprzętów domowych jak stół  w kuchni czy szafa w sypialni. Kuchnia ? Bardzo podobna do stylistycznie skandynawskiej, po za oknami. Gdyby nie fakt, że mieszkanie jest na sprzedaż, pewnie ominęłabym je wzrokiem na próżno szukając elementarnych cech człowieczego bytu :) A tak ? Można pobawić się wyobraźnią i umeblować wnętrza na swój własny, jedyny i niepowtarzalny sposób.  Jestem bardzo ciekawa jak możliwe jest życie w tak pięknej, białej i czystej przestrzeni,  bez żadnych innych kolorów?  Dla jasności dodam, że pada cały dzień z krótkimi przerwami.


















                                                                                                                                  zdjęcia : Stadshem

3 komentarze:

  1. Ogolnie jest fajnie,ale co mi nieco tu psuje wszystko to wysokosc karniszy.wg mnie korzystniej wyglàdalyby tuz pod sufitem.
    Pozdrawiam. Ewa

    OdpowiedzUsuń
  2. A moim zdaniem wszystko tutaj wygląda naprawdę idealnie !

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie powyższe przykłady wykorzystania koloru białego są dowodem tylko na to, że łatwo z nim „przedobrzyć” w aranżacji. Z drugiej strony uważam, że np. ramy okien w tym kolorze będą pasowały do różnych koncepcji. Przy okazji warto zwrócić uwagę na to jakie okna montujemy u siebie i nie warto na tym oszczędzać. Mam u siebie okna PCV od http://www.sapor.pl/okna-pcv , które świetnie się „komponują” zarówno po względem dizajnu jak i parametrów termiczno-akustycznych.

    OdpowiedzUsuń

O NAS

Moje zdjęcie
Jesteśmy Matką i Córką. Łączy Nas pasja - życie w zgodzie z naturą, prostotą i estetyką. Jesteśmy miłośniczkami niekonwencjonalnych pomysłów i kreatorkami przestrzeni swojego życia. Orędowniczkami spokoju i symbiozy w nieznośnej czasem "lekkości" bytu. Dziękujemy za odwiedziny i dziękujemy również wszystkim za Wasze piękne komentarze; doceniamy każdy z nich.

Paskeegg w Norwegii

W kilku ostatnich postach przedstawiona została Wam Wielkanoc w Danii i Szwecji. Teraz czas na Norwegię. Norweskie domy i mieszkania przed ...

Etykiety