SKLEP SCANDICONCEPT

niedziela, 9 maja 2021

Nuta orientu w Skandynawii


Dookoła wiosennie, niezmiennie i stale. Widać tę porę roku jak na dłoni. Dziś pospacerowałam sobie troszkę. Wiatr wiejący z zachodu zmusił mnie jednak do dość szybkiego powrotu do domu i ogrzania zziębniętego ciała. Zamarzyłam za słońce, soczystą zielenią , błękitem nieba i w ogóle... za latem. Tak to już Ludzkość ma ( przypuszczam że nie jestem odosobnianym przypadkiem hehehee ), że tęsknimy do ciepła gdy jest zimno i odwrotnie ,, chowamy się przed promieniami słońca , gdy zbyt mocno przygrzeje. A gdzie można się na życzenie ogrzać wyobraźnią jak nie w wybranym domu z czasoprzestrzennej sieci ? Oczywiście, że Internet sprzyja takim momentom bardzo. Sięgnęłam więc po laptopa, przeglądarka, wyszukiwarka  i gotowe. Znalazłam dość ekscentrycznie i awangardowo urządzony dom. Duński dom. Miejsce bajka !  Las, przyroda, niczym nie zmącona cisza. Slow i Hygge w pełnym wydaniu. Zresztą , zapraszam serdecznie. I najważniejsze. Dom jest własnością Helle Olsen i Uli Golman. Kim są i co robią - wystarczy zapoznać sie klikając w link. 
 









                                                        
photo: myscandincvianhome
 

 

1 komentarz:

  1. Podoba mi się Skandynawia ale długo bym tam chyba nie wytrzymała bo zmarzluch jestem. Wspaniałe zdjęcia :) niebanalny styl i dodatki. Robi to wrażenie.

    OdpowiedzUsuń

O NAS

Moje zdjęcie
Jesteśmy Matką i Córką. Łączy Nas pasja - życie w zgodzie z naturą, prostotą i estetyką. Jesteśmy miłośniczkami niekonwencjonalnych pomysłów i kreatorkami przestrzeni swojego życia. Orędowniczkami spokoju i symbiozy w nieznośnej czasem "lekkości" bytu. Dziękujemy za odwiedziny i dziękujemy również wszystkim za Wasze piękne komentarze; doceniamy każdy z nich.

Spotkanie przeszłości z teraźniejsząścią.

Dom położony jest w pobliżu Sandhammaren w Osterlen. na południu Szwecji. Miejsce bardzo popularne wśród Szwedów, zwłaszcza latem, ze wzglę...

Etykiety