SKLEP SCANDICONCEPT

czwartek, 8 marca 2012

Zmiksowany piątek

 Wiosna! Każdego roku, gdy temperatura wzrośnie, a dni stają się dłuższe, zaczynamy lubić kolory. Tak samo jest co roku i co roku jestem zmartwiona, że moje upodobania  jakiś sposób zmieniły się w coś dziwnego. Coś co nie jest do końca moje, ale jest we mnie :) Karina spostrzega tę wyjątkowość w zupełnie inny sposób. Pogodnie i z lekkością. Myślę jednak, że nauczyłam się już tego, że u mnie jest to stan przejściowy, że tak jest  każdego roku, a samo się zmienia  pod koniec lata. A wtedy wracają nasze bardzo podobne preferencje kolorów w designie czyli spokojna baza białego, czarnego, szarego i drewna. Więc nie martwcie się, jeśli zobaczycie trochę koloru na blogu w najbliższych miesiącach. To przejdzie :) A może jest tutaj jakiś miękki kolor dla Was? Dajcie znak i prześlijcie kilka zdjęć jeśli macie ochotę po tej dzisiejszej zmiksowanej podróży !


 











zdjęcia : Emilia Ikaheimo, Ikea Livet, Trine Torsen, Jorma Maristo, femina.dk, Avotakka, ferm living









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

O NAS

Moje zdjęcie
Jesteśmy Matką i Córką. Łączy Nas pasja - życie w zgodzie z naturą, prostotą i estetyką. Jesteśmy miłośniczkami niekonwencjonalnych pomysłów i kreatorkami przestrzeni swojego życia. Orędowniczkami spokoju i symbiozy w nieznośnej czasem "lekkości" bytu. Dziękujemy za odwiedziny i dziękujemy również wszystkim za Wasze piękne komentarze; doceniamy każdy z nich.

Spotkanie przeszłości z teraźniejsząścią.

Dom położony jest w pobliżu Sandhammaren w Osterlen. na południu Szwecji. Miejsce bardzo popularne wśród Szwedów, zwłaszcza latem, ze wzglę...

Etykiety