SKLEP SCANDICONCEPT

sobota, 21 kwietnia 2012

Biel i błękit

 
Nie wiem czy to częste pobyty nad morzem, czy może kwitnąca już kwieciem wiosna tak radykalnie nastraja mnie do podziwiania kolorów bieli  i błękitu. Tak jak to piękne połączenie kolorów w szwedzkim domu. Wpływ wiosny robi swoje. Przynosi pogodę ducha, radość, nadzieję i bardzo dużo dobrej energii. Pobyt nad morzem przynosi ukojenie, spokój i łagodność. Mamy nadzieję, że i Wam jej nie brakuje. O tym, że blue kolor jest trendy czyli jest na topie czy zwyczajnie jest obecnie modny, dowiedziałam się dziś... Hmm, dziwne bowiem  Od lat składam hołd naturze i żyję z w zgodzie z jej prawami. Patrzę w niebo - widzę błękit, patrzę na wodę - dostrzegam pełną paletę jego odcieni. Kocham Wielki Błękit czyli podwodny Świat. Jak błękit "gra"kolorem w domu słów kilka W domu Jessicca.  W każdym razie błękit jest częścią składową mojego życia i żadne mody czy trendy nie mają wpływu na moje lubienie bądź nie, tego cudnego koloru. Jest barwą życia :) Tam gdzie błękit z bielą gra jest piękna wyspa... Doskonałą puentą jest stwierdzenie, że to zwykła ludzka tęsknota do piękna otaczającego Nas Świata. Ludzka, a nie designerska:)









                                                    zdjęcia: Pernilla Hed in Skona Hem

1 komentarz:

  1. Biel i błękit - super połączenie. Mam wrażenie, że zawsze jest trendy :)

    OdpowiedzUsuń

O NAS

Moje zdjęcie
Jesteśmy Matką i Córką. Łączy Nas pasja - życie w zgodzie z naturą, prostotą i estetyką. Jesteśmy miłośniczkami niekonwencjonalnych pomysłów i kreatorkami przestrzeni swojego życia. Orędowniczkami spokoju i symbiozy w nieznośnej czasem "lekkości" bytu. Dziękujemy za odwiedziny i dziękujemy również wszystkim za Wasze piękne komentarze; doceniamy każdy z nich.

Przetrzeń spokoju

To piękne XIX-wieczne mieszkanie w Sturegatan w Sztokholmie. Dom należał do Mattiasa i Carolina Storm. Od tego czasu para się przeprowadz...

Etykiety