SKLEP SCANDICONCEPT

poniedziałek, 7 maja 2012

Duże stoły


Mam olbrzymi sentyment do dużych stołów. Kojarzą mi się one ze wspólnie spędzonym czasem w gronie Rodziny czy Przyjaciół. Chwilami jakie wracają we wspomnieniach albo ożywają przy licznych ku temu okazjach. Czas spędzony na rozmowach, jedzeniu czy zwyczajnym/niezwyczajnym byciu RAZEM. Jest to zarazem czas przyjazny razem z rodziną lub przyjaciółmi wokół dużego stołu. Wybór stołu jest dla mnie trudny. Osobiście nadal szukam TEGO odpowiedniego. W domu stoi duży 12 osobowy stół, ale to nie jest ten ostateczny, ten o jakim marzę, ten na widok którego oczy się same uśmiechają i bez słów każdy kto wchodzi wie, że jest dla niego właściwe miejsce. Więc nadal poszukuję uważnie żeby nie przegapić tego na jakim lniany obrus będzie się miękko układał. Wolę gdy drewniany stół z pięknymi krzesłami jest "nakrapiany" naturalnymi słojami. Oto wybór jaki  szczególnie przypadł mi do gustu.









                                                     zdjęcia :  Bolaget

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

O NAS

Moje zdjęcie
Jesteśmy Matką i Córką. Łączy Nas pasja - życie w zgodzie z naturą, prostotą i estetyką. Jesteśmy miłośniczkami niekonwencjonalnych pomysłów i kreatorkami przestrzeni swojego życia. Orędowniczkami spokoju i symbiozy w nieznośnej czasem "lekkości" bytu. Dziękujemy za odwiedziny i dziękujemy również wszystkim za Wasze piękne komentarze; doceniamy każdy z nich.

Spotkanie przeszłości z teraźniejsząścią.

Dom położony jest w pobliżu Sandhammaren w Osterlen. na południu Szwecji. Miejsce bardzo popularne wśród Szwedów, zwłaszcza latem, ze wzglę...

Etykiety