SKLEP SCANDICONCEPT

poniedziałek, 14 maja 2012

Kopenhaskie mieszkanie


Kiedy trafiam do cudnych duńskich wnętrz nie mogę się oprzeć żeby nie przyjść ze zdjęciami i wrażeniami jakie są związane z tymi obrazami. Jasne, przestronne i pełne harmonii pomieszczenia. Jestem też zachwycona doborem przecudnych kolorów jakie mam przed oczyma. Moja Królowa kolorów - biel i bożek spokoju błękit czy nie uwodzą;))) Swoboda miejsca i poruszania się w środku. Jak pięknie dobrane dodatki i wbrew pozorom ... jest ich tyle i być ma. Oczywiście, że bywają skandynawskie domu w jakich aż "kipi" od minimalizmu. Nie umiałbym odnaleźć się w takim domu. Ale to ja i moje wygody czy przyzwyczajenia które są częścią mnie jak i każdego zresztą człowieka. Te również mają swój urok. Niemniej w tym kopenhaskim mieszkaniu  jakie widzę teraz jest to co najmniej urocze. Pokoje, przedpokój, pokój dziecięcy. Nomen omen prostotą ujęły mnie zabawki. Kuchnia... ta biało-niebieska zastawa kuchenna. Aż się ciśnie na usta pytanie, czy to nie jedna z najdroższych na świecie 
"Copenhagen porcelan"? Ile tam jet smaku i przypraw kontynuuję w kulinarnym języku:) Ale spójrzcie sami. 













                                          
                                                              zdjęcia: Skona Hem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

O NAS

Moje zdjęcie
Jesteśmy Matką i Córką. Łączy Nas pasja - życie w zgodzie z naturą, prostotą i estetyką. Jesteśmy miłośniczkami niekonwencjonalnych pomysłów i kreatorkami przestrzeni swojego życia. Orędowniczkami spokoju i symbiozy w nieznośnej czasem "lekkości" bytu. Dziękujemy za odwiedziny i dziękujemy również wszystkim za Wasze piękne komentarze; doceniamy każdy z nich.

Przetrzeń spokoju

To piękne XIX-wieczne mieszkanie w Sturegatan w Sztokholmie. Dom należał do Mattiasa i Carolina Storm. Od tego czasu para się przeprowadz...

Etykiety