SKLEP SCANDICONCEPT

piątek, 1 czerwca 2012

Biały Dom w Szwecji



Od rana spadła na mnie taka ilość obowiązków jakiej  zwyczajnie się nie spodziewałam. Już miałam wyjść na słuszny o tej porze dnia spacer i z okazyjnego Dnia ( 1 czerwca ) wypić w Caffe  Park pyszną kawę, zjeść szarlotkę z bitą śmietaną, gdy... No właśnie:) Na chwile zatrzymał mnie ten dom. Latem Biały Dom, taka jest bowiem potoczna nazwa tego sielskiego obrazu, to chyba wzorzec dla niejednego letniego domu i to nie zależnie gdzie jest. Ponadczasowy jak na moje gusta bo i  nowoczesny i bardzo vintage.  Harmonia  jaka emanuje z tego domu wprawia mnie w nieskrywane poruszenie. Jestem pod wyjątkowym wrażeniem... Wnętrze domu jest doskonałą równowagą pomiędzy przeszłością a teraźniejszością. Jest pomostem łączącym wczoraj i dziś. Jest takim miejscem z jakiego zwyczajnie nie chce się wychodzić będąc w środku :) ... idę na te kawę bo się naprawdę nie ruszę.

P.S. Gdzie można zobaczyć ten bajeczny dom? Na Vato wyspie na  Morzu Bałtyckim jest taki oto dom letniskowy. 



 

 


 



                                                     zdjęcia : Skonahem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

O NAS

Moje zdjęcie
Jesteśmy Matką i Córką. Łączy Nas pasja - życie w zgodzie z naturą, prostotą i estetyką. Jesteśmy miłośniczkami niekonwencjonalnych pomysłów i kreatorkami przestrzeni swojego życia. Orędowniczkami spokoju i symbiozy w nieznośnej czasem "lekkości" bytu. Dziękujemy za odwiedziny i dziękujemy również wszystkim za Wasze piękne komentarze; doceniamy każdy z nich.

Spotkanie przeszłości z teraźniejsząścią.

Dom położony jest w pobliżu Sandhammaren w Osterlen. na południu Szwecji. Miejsce bardzo popularne wśród Szwedów, zwłaszcza latem, ze wzglę...

Etykiety