SKLEP SCANDICONCEPT

wtorek, 10 lipca 2012

Być jak w niebie




Nie wiem jak to jest być w niebie i dobrze, nieprawdaż :) Wiem za to jak wygląda życie na poddaszu. Kilka ładnych lat w miejscu utkanym własnymi siłami i własnymi pomysłami czy ręcznie robionymi decorami... Nie znam milszego stanu trwania nad ten, gdy nasze poddasze  zamieniliśmy  w dom. Ze skosami, więźbami, belkami drewnianymi podłogami. Hmm, do dziś słyszę ten charakterystyczny "skrzyp" po stopami. Co mnie skłoniło do zmiany domu? Wypadek, los, przeznaczenie a może zwykła wygoda. Czasem trudno wejść w protezach na czwartą kondygnację :) Niemniej wygodne życie jakie mam teraz nie wyłącza tęsknoty za tamtym skrzypiącym domem.  Bo nie ma to jak fantastyczne przebudzenie gdy nad głową tylko niebo. Just like heaven !!!













                                        zdjęcia : Philip Karlberg by Elle Interior

2 komentarze:

  1. "Jak w niebie" jest też tytułem świetnego filmu, który jest dość mało znany w Polsce, ale wiem, że w Szwecji był wydarzeniem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuję Panie Piotrze. Właśnie przeczytałam recenzję i jestem pewna, ze obejrzę film. Rzeczywiście w Polsce raczej nie było więcej uwagi poświęconej temu szwedzkiemu obrazowi. Niemniej jako fanka kina skandynawskiego z przyjemnością zerknę a przy okazji - polecę znajomym. Zapowiada się pysznie - film :)

    OdpowiedzUsuń

O NAS

Moje zdjęcie
Jesteśmy Matką i Córką. Łączy Nas pasja - życie w zgodzie z naturą, prostotą i estetyką. Jesteśmy miłośniczkami niekonwencjonalnych pomysłów i kreatorkami przestrzeni swojego życia. Orędowniczkami spokoju i symbiozy w nieznośnej czasem "lekkości" bytu. Dziękujemy za odwiedziny i dziękujemy również wszystkim za Wasze piękne komentarze; doceniamy każdy z nich.

Przetrzeń spokoju

To piękne XIX-wieczne mieszkanie w Sturegatan w Sztokholmie. Dom należał do Mattiasa i Carolina Storm. Od tego czasu para się przeprowadz...

Etykiety