SKLEP SCANDICONCEPT

poniedziałek, 9 lipca 2012

Dom nad morzem



Wystarczył tylko jeden obraz , jeden, a dopadała mnie euforia. Obraz morza, natury, dzikości niepojętego i fal  myjących piasek wybrzeża. Już wychodziłam bowiem lodówka po weekendzie jest zupełnie opustoszała ( naprawdę !) I zobaczyłam to. Zdjęcia Diette Isager. Ekscytujące! Kiedy  patrzę na nie chciałabym mieć własny domek letniskowy nad brzegiem morza. Ale tylko na moment... Jestem Duchem niespokojnym, więc więcej we mnie globtrotera niż symbolicznego "zakotwiczenia" na stałym ladzie. Nie będę sobie zawracać głowy kupowaniem domku nad morzem,  ale zawsze mogę popatrzeć i pomarzyć. Miłych wrażeń i pomykam po jakże trywialnie w takim momencie brzmiące - zakupy żywności :)

 P.S. Zostawiam jeszcze kilka wspaniałych obrazów... z bloga !



 





 







                                                        zdjęcia: Ditte Isager

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

O NAS

Moje zdjęcie
Jesteśmy Matką i Córką. Łączy Nas pasja - życie w zgodzie z naturą, prostotą i estetyką. Jesteśmy miłośniczkami niekonwencjonalnych pomysłów i kreatorkami przestrzeni swojego życia. Orędowniczkami spokoju i symbiozy w nieznośnej czasem "lekkości" bytu. Dziękujemy za odwiedziny i dziękujemy również wszystkim za Wasze piękne komentarze; doceniamy każdy z nich.

Przetrzeń spokoju

To piękne XIX-wieczne mieszkanie w Sturegatan w Sztokholmie. Dom należał do Mattiasa i Carolina Storm. Od tego czasu para się przeprowadz...

Etykiety