SKLEP SCANDICONCEPT

niedziela, 8 lipca 2012

Stylowy Dom w Danii



I wracam do apartamentu. Jego wnętrze jest nasycone bielą, czyli pełne światła. Jestem fanką zdjęć duńskiego team`u  czyli fotograf Line Thit Klein`a i stylistki Hellen Wiggers. Stąd gdy tylko zobaczyłam ich kolejną pracę, zamiast śniadania, "sycę" się tym co przed oczyma :) Apartament robi na mnie wrażenie. Jest praktycznie urządzony, z rozkosznymi akcentami rozłożonych rzeczy osobistych w połączeniu ze sztuką piękną. Nie lada gratka. Do tego ten smak, styl, gust i estetyka. Poezja. Nie mogłam oczywiście nie zwrócić uwagi i na krzesła! Drewniane, metalowe, na czterech nóżkach czy trzech nogach łącznie, ze skórzanym, artystycznie zrobionym obrotowym fotelu w salonie... Na pewno autorka nie powiedziała  jeszcze ostatniego zdania. A ja pełna kojącej Inspiracji po udanym weekendzie, wracam do pracy. Dobrego tygodnia życzę :)






















                                                      zdjęcia: Line Thit Klein

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

O NAS

Moje zdjęcie
Jesteśmy Matką i Córką. Łączy Nas pasja - życie w zgodzie z naturą, prostotą i estetyką. Jesteśmy miłośniczkami niekonwencjonalnych pomysłów i kreatorkami przestrzeni swojego życia. Orędowniczkami spokoju i symbiozy w nieznośnej czasem "lekkości" bytu. Dziękujemy za odwiedziny i dziękujemy również wszystkim za Wasze piękne komentarze; doceniamy każdy z nich.

Spotkanie przeszłości z teraźniejsząścią.

Dom położony jest w pobliżu Sandhammaren w Osterlen. na południu Szwecji. Miejsce bardzo popularne wśród Szwedów, zwłaszcza latem, ze wzglę...

Etykiety