SKLEP SCANDICONCEPT

piątek, 20 lipca 2012

Kolorowy dom "Pod Homarem"


 


Uwielbiam szukać moich ulubionych kolorów w krajobrazie, żywności, sztuce czy naturze. Jako  że ostatnio sporo pisałam o Królowej Kolorów bieli, dziś postanowiłam "pobawić" się kolorami. Stephanie Hoppen mówi: " Wchodząc do pokoju, gdzie kolor ma rację bytu, czuję się tak jakbym miała zjeść mój ulubiony posiłek czy danie. Czasem mam ważnienie że  przez kolory płynie muzyka, melodia zmysłowej rozkoszy, poprawiająca nastrój, a tym samym zaczynam odczuwać potrzebę zrelaksowania się. " Chyba wszyscy wybieramy kolory, w których każdy  czuję się dobrze. Każdy zna swoje lubione a dziś połączenie kolorów z bardzo nietuzinkowym miejscem i odważnym wystrojem domu Pasjonata. Będzie zabawnie :))) 






 


 











 





 



Mam wrażenie, że nie boicie się  wyrażać siebie przez kolor! Ja również choc czasem jest on bardzo ... jednolity w odcieniach. I jeszcze słowa znawczyni tematu Agnes Emery : Kolor jest najprostszym i najbardziej oczywistym definiowaniu elementem osobowości miejsc. Może subtelnie zmieniać własny nastrój, więc dlatego należy obchodzić się z nim ostrożnie, ale to nie znaczy, nieśmiało. Twój własny instynkt będzie dla Ciebie najlepszą inspiracją. " 


                                                         zdjęcia : New England Home

1 komentarz:

O NAS

Moje zdjęcie
Jesteśmy Matką i Córką. Łączy Nas pasja - życie w zgodzie z naturą, prostotą i estetyką. Jesteśmy miłośniczkami niekonwencjonalnych pomysłów i kreatorkami przestrzeni swojego życia. Orędowniczkami spokoju i symbiozy w nieznośnej czasem "lekkości" bytu. Dziękujemy za odwiedziny i dziękujemy również wszystkim za Wasze piękne komentarze; doceniamy każdy z nich.

Paskeegg w Norwegii

W kilku ostatnich postach przedstawiona została Wam Wielkanoc w Danii i Szwecji. Teraz czas na Norwegię. Norweskie domy i mieszkania przed ...

Etykiety