SKLEP SCANDICONCEPT

piątek, 24 sierpnia 2012

Delikatny dotyk wygody cz.1




Tak się właśnie złożyło, że po powrocie do domu z wielką przyjemnością, by nie rzec rozkoszą, rzuciłam się do swojego łóżka. Od kilku już tygodni zbierałam zdjęcia z nader ciekawymi pomysłami miejsc "gdzie to Morfeusz sięga po swoje senne marzenia" - czyli łóżka do spania. Dziś nadarza się świetna okazja, żeby je częściowo Wam pokazać z kilku powodów zresztą. Świeże powietrze ma wiele walorów, niemniej równie ważnym dla mnie jest ten,  na czym śpię. A spałam na bardzo miękkim, bardzo wysokim i bardzo nie moim łożu :) Karina jest mniej wybredna i akceptuje co jest. Ja niestety jestem kapryśna gdy mam spać i wstać jak " Królewna na ziarenku grochu" Niewyspana !!! Dziś kilka ciekawych i sądzę, że inspirujących miejsc do spania z przepiękną pościelą. W końcu czas tez zerknąć do szafy. Ostatnio w Ikei pojawiły się ładne, proste i ciepłe posłania. A jakie maja kolory :) Niemal te jak poniżej - BAJECZNIE  ŁADNE.


























                                  zdjęcia: Magnus Solander, Hus o Hem. Bolig, Skona Hem, timbrl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

O NAS

Moje zdjęcie
Jesteśmy Matką i Córką. Łączy Nas pasja - życie w zgodzie z naturą, prostotą i estetyką. Jesteśmy miłośniczkami niekonwencjonalnych pomysłów i kreatorkami przestrzeni swojego życia. Orędowniczkami spokoju i symbiozy w nieznośnej czasem "lekkości" bytu. Dziękujemy za odwiedziny i dziękujemy również wszystkim za Wasze piękne komentarze; doceniamy każdy z nich.

Przetrzeń spokoju

To piękne XIX-wieczne mieszkanie w Sturegatan w Sztokholmie. Dom należał do Mattiasa i Carolina Storm. Od tego czasu para się przeprowadz...

Etykiety