SKLEP SCANDICONCEPT

wtorek, 17 grudnia 2013

Przepis na Święta po norwesku w/g Elizabeth Heier




 W kuchni wesoło "skwierczy" drób, rumieniąc się na złoty kolor w piekarniku. Właśnie postawiłam zakwas do barszczu wigilijnego i usiadłam w błogim stanie, przesiąknięta atmosferą zbliżających się Świąt. Nasze życie już krąży wokół kuchni, gdzie od kilku dni systematycznie przygotowuję potrawy świąteczne. A Wigilijne? Przecież wiecie, że te akurat muszą powstać w ostatniej chwili :) Mam więc na nie czas. Dzis przyszłyśmy do was z przepisem na Święta po norwesku w/g Elizabeth Heier norweskiej projektantki wnętrz i fotograf. Cóż, słowa będą zbędne. W zasadzie jest w tym "przepisie" wszystko, co mamy u siebie w harmonii kolorów i pięknie prostoty. Zapraszamy w krótką podróż po świątecznym wnętrzu w odległej Norwegii :) 















   zdjęcia. Elizabeth Heier

2 komentarze:

  1. Pięknie..ja uwielbiam ten styl...tylko zawsze będąc w sklepach zastanawiam sie dlaczego tu hiacynty na Boże Narodzenie? W Polsce raczej na Wielkanoc...

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też od paru dni królują święta po norwesku... Białe święta po norwesku http://arcadiakobiet.blogspot.com/2013/12/biae-swieta-po-norwesku.html
    Polecam, zapraszam i ciepło Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

O NAS

Moje zdjęcie
Jesteśmy Matką i Córką. Łączy Nas pasja - życie w zgodzie z naturą, prostotą i estetyką. Jesteśmy miłośniczkami niekonwencjonalnych pomysłów i kreatorkami przestrzeni swojego życia. Orędowniczkami spokoju i symbiozy w nieznośnej czasem "lekkości" bytu. Dziękujemy za odwiedziny i dziękujemy również wszystkim za Wasze piękne komentarze; doceniamy każdy z nich.

Spotkanie przeszłości z teraźniejsząścią.

Dom położony jest w pobliżu Sandhammaren w Osterlen. na południu Szwecji. Miejsce bardzo popularne wśród Szwedów, zwłaszcza latem, ze wzglę...

Etykiety