SKLEP SCANDICONCEPT

poniedziałek, 13 stycznia 2014

Dom z Duszą


 



Niie zdążyłam odpowiedzieć Wam Kochane na wpisy... Jestem wzruszona i poruszona Waszym słowy. Twoimi najbardziej Aguś, bowiem nie spodziewałam się, że zwykłe gesty wynikające z potrzeby Duszy mogą mieć aż taka Siłę !!! Niemniej Sercem jestem z Tobą i Wami. Proszę  tylko o wybaczenie naszego ( mojego) mniejszego udziału w kontaktach blogerek. Czas - jedyne i jak sie okazuje ostateczne ograniczenie...  Więc  choć fizycznie nie mam wpisów to zwyczajowo "rzucam" oczyma po blogach i zapiskach. Stanowią one bardzo wartościową część kontaktu i możliwości za-poznania każdej z Was w tym i Nas po trosze :))) 

Kto nie lubi ciszy i mirry starych drewnianych domów, owianych tajemnicą wielu pokoleń, zapachem jaki w nich jest czy magią którą tworzą... Lubię takie domy. Tak jak ten wybudowany  w latach 20-stych minionego stulecia.  Kryją  w sobie tajemnice, ale dają również wielkie możliwości adaptacyjne. Kiedy jestem w takich wnętrzach czuję się otoczona przez światło, ciepło i powietrze ... Wszystko tu pasuje i stanowi harmonijną całość na miarę kolejnego stulecia :)


   


 








                                                     zdjęcia: interiormagasine, photo: Gro Searvik


3 komentarze:

  1. Domiszcza z duszą mają niepowtarzalny urok..

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie,gdyby był mój nie wychodziłabym z niego,tylko siedziała w tym fotelu przed kominkiem i upajała się widokiem kuchni :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Sypialnia kojarzy mi się ze szwedzkim filmem "Jak w niebie" ....

    OdpowiedzUsuń

O NAS

Moje zdjęcie
Jesteśmy Matką i Córką. Łączy Nas pasja - życie w zgodzie z naturą, prostotą i estetyką. Jesteśmy miłośniczkami niekonwencjonalnych pomysłów i kreatorkami przestrzeni swojego życia. Orędowniczkami spokoju i symbiozy w nieznośnej czasem "lekkości" bytu. Dziękujemy za odwiedziny i dziękujemy również wszystkim za Wasze piękne komentarze; doceniamy każdy z nich.

Wielkanoc na słodko

 Wielkanoc w języku islandzkim to Paskar. Wielkanoc w Islandii zaczyna się w Wielki Czwartek, kiedy generalnie wszystkie firmy są zamknięte ...

Etykiety