SKLEP SCANDICONCEPT

niedziela, 22 lutego 2015

Wdzięk ponadczasowy...

 
 
 
 
 
 
 
Są takie zdjęcia,  gdy niezależnie od natężenia przeżyć czy intensywności dnia, nie możemy obok nich "przejść" spokojnie. Nie możemy zostawić ich dla siebie, bez podzielenia się z Wami takimi "perełkami". Właśnie wyłączałam komputer, gdy w poczcie mailowej zobaczyłam wiadomość. Koleżanka przesłała mi kilka fotografii Frances Janisch . Kompletnie oniemiałam z wrażenia, z zachwytu, z uroku i prostoty ich treści. Stare, ręcznie robione serwetki. Kunszt pracy ludzkich rąk. Cudowne, szykowne i takie kobiece. Powab i wdzięk ponadczasowy. 












 





                                                                                            zdjęcia : Pinterest

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

O NAS

Moje zdjęcie
Jesteśmy Matką i Córką. Łączy Nas pasja - życie w zgodzie z naturą, prostotą i estetyką. Jesteśmy miłośniczkami niekonwencjonalnych pomysłów i kreatorkami przestrzeni swojego życia. Orędowniczkami spokoju i symbiozy w nieznośnej czasem "lekkości" bytu. Dziękujemy za odwiedziny i dziękujemy również wszystkim za Wasze piękne komentarze; doceniamy każdy z nich.

Spotkanie przeszłości z teraźniejsząścią.

Dom położony jest w pobliżu Sandhammaren w Osterlen. na południu Szwecji. Miejsce bardzo popularne wśród Szwedów, zwłaszcza latem, ze wzglę...

Etykiety