SKLEP SCANDICONCEPT

sobota, 7 listopada 2015

Małe girlandy na weekend

 
 
 
 
 
 
 
 
 
W naszym domu są dzieci.  Zatem nie ma innej opcji jak zajęcie się z Nimi cudną pracą na rzecz domu właśnie.  A ściślej domowej dekoracji być może już świątecznej :)  Karina jest dziś zabiegana i zapracowana, a ja  mam przymusowy urlop... Jestem po ludzku zaziębiona więc w domu zajęłam się przeglądaniem stron w sieci. I mam - pomysł na girlandę zrobioną własnymi rękoma przy pomocy małych dziecięcych rączek !!! Co Wy na to ? Bazą mogą być zielone gałązki, gałązki z modrzewiowego drzewa czy inne w miarę miękkie łodyżkowate.  Myślę, że takie wspólnie wykonane dzieło czas uczyni spędzonym w gronie Rodziny. Sprawi też,  że girlandy będą bajecznie niesamowite, jak Boże Narodzenie. Ja już "przysposobiłam" na potrzebę wykonania girland modrzew,  a nieco później zajmę się zieloną girlandą... Może już ze świerku, kto wie :) Z kolei Karinie podrzucam sznurek albo dwa. W zależności od grubości gałązek rodzaj sznurka  ma znaczenie. Dziecko  w domu nożyczki ma zatem - do dzieła.  Życzę Nam wszystkim powodzenia :)))
 
 
 
 
 
 



 
                                                                                   
                                                                                                                                             zdjęcia: Guun Krisitin

1 komentarz:

O NAS

Moje zdjęcie
Jesteśmy Matką i Córką. Łączy Nas pasja - życie w zgodzie z naturą, prostotą i estetyką. Jesteśmy miłośniczkami niekonwencjonalnych pomysłów i kreatorkami przestrzeni swojego życia. Orędowniczkami spokoju i symbiozy w nieznośnej czasem "lekkości" bytu. Dziękujemy za odwiedziny i dziękujemy również wszystkim za Wasze piękne komentarze; doceniamy każdy z nich.

Spotkanie przeszłości z teraźniejsząścią.

Dom położony jest w pobliżu Sandhammaren w Osterlen. na południu Szwecji. Miejsce bardzo popularne wśród Szwedów, zwłaszcza latem, ze wzglę...

Etykiety