SKLEP SCANDICONCEPT

niedziela, 19 lutego 2017

Niesamowity Jeron...

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jestem mocno zafascynowana holenderskim fotografem Jeroen van der Spek. Podziw budzi jego absolutnie wspaniała praca, a w efekcie, bajkowe zdjęcia... Przy tej Personie również fachowcy branży fotograficznej twierdzą iż, Jeron van der speak jest dowodem na to jak można doskonale mieszać rzeczy i  przedmioty, tkaniny czy faktury. Dla mnie skromnej fanki jasnych kolorów i pomieszczeń jest to jedynie kolejny przykład na różnorodność gustów czy upodobań. Czego wyrazem są zdjęcia poniżej. Nic dodać nic ująć :)I choć nie gustuję w kwiecistych aranżach czy dekoracjach czy  florystycznej aurze wnętrza, to tym razem uległam ewolucji poglądów w tej materii  w konfrontacji z pracą Mistrza :) 
 
                     
                                         Miłego Dnia Kochani i oczywiście zapraszam do nowego ScandiConcept :)))
























                                                                                                        Jeron van dre Speak

3 komentarze:

  1. Jakie cudne fotografie! Uwielbiam taki styl. Jeron wie, co dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowite zdjęcia! Bardzo klimatyczne. Ja również nie należę do zwolenników aranżacji kwiatowych ale te mnie urzekły. Fotografie są świetną inspiracją. Możliwe, że przemycę te pomysły do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowite fotografie! Bardzo klimatyczne. Fotografie mogą być świetną inspiracją. Ja również nie jestem zwolenniczką kwiatowych aranżacji ale te mnie szczególnie urzekły. Z chęcią przemyciłabym któryś z pomysłów do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

O NAS

Moje zdjęcie
Jesteśmy Matką i Córką. Łączy Nas pasja - życie w zgodzie z naturą, prostotą i estetyką. Jesteśmy miłośniczkami niekonwencjonalnych pomysłów i kreatorkami przestrzeni swojego życia. Orędowniczkami spokoju i symbiozy w nieznośnej czasem "lekkości" bytu. Dziękujemy za odwiedziny i dziękujemy również wszystkim za Wasze piękne komentarze; doceniamy każdy z nich.

Wielkanoc na słodko

 Wielkanoc w języku islandzkim to Paskar. Wielkanoc w Islandii zaczyna się w Wielki Czwartek, kiedy generalnie wszystkie firmy są zamknięte ...

Etykiety