SKLEP SCANDICONCEPT

piątek, 10 sierpnia 2018

Szwedzki Nowojorczyk






Czas tak szybka płynie, mija, przemija, idzie w przód, umyka, ale nie nie przecieka pomiędzy :) Dzis otworzyłam bloga i nawet przez myśl mi nie przeszło, że byłam z Państwem ładnych kilkanaście dni temu :) Oj, jeśli ktoś z Was tęsknił mocno, przepraszam, ale i to jest miłe uczucie... poniekąd. Zastanawiałam się jaki post zamieścić w blogu Szukałam długo i mam. Proszę Państwa dziś dom nad morzem z Ojcem w roli głównej :) A jest nim dyrektor kreatywny Gustaf Torling. I choć mieszka z żoną Emily i córkę Anais w Nowym Jorku, to letni domek  w sennym Amagansett w Hamptons nad morzem  jest tym miejscem,  gdzie muzyka, jedzenie i piękne chwile z rodziną  są wszystkim czego pragnie najbardziej.  Ulubione  miejsce to oczywiście dom w Amagansett, a latem dom matki na Tjorn (Szwecja ). Miejsca jedyne w swoim rodzaju, a jednocześnie  bardzo podobne w istocie,  nawet jeśli są one w dwóch różnych kontynentach.  








Co jest najtrudniejsze w byciu tatą?
Poczucie, braku czasu.. Chcę dać Anais wszystko, być przy niej przez całą dobę i w czasie, gdy będzie dorastać by stać się Kobietą :)  Mam wyrzuty sumienia , kiedy idę do pracy rano, a ona trzyma się mnie kurczowo...  Faktycznie, najtrudniejsza część bycia ojcem do obsługi własnego ego i własnych uczuć. Mężczyźni z tymi ostatnimi maja najwięcej trudności.  Anaïs jest  niesamowitą dziewczynką z wielką energią i ciekawością świata. Najtrudniejszą rzeczą jest to, aby nie być przy niej cały czas, ale pomóc jej odnaleźć swoją własną drogę. To jeszcze przede mną.
Jaki był dzień narodzin Anais ?
Trudny, twardy i absolutnie fantastyczny. Anaïs urodziła przedwcześnie przez cesarskie cięcie i miałem wrażenie, że mogę stracić zarówno ją i jej matkę. To był niezwykle trudny czas dla mnie i Emelie zarówno  fizyczne jak i psychiczne. Bezradność, gdy czułem jak żona przeżywa czego nie można zrobić.  To było naprawdę straszne i naprawdę walczyłem o nasze wspólne życie juz od pierwszego dnia, a w sumie przez cały  pierwszy rok. Emelie jest niezwykle silną kobietą. Długi czas w szpitalu, kolki przez kilka miesięcy i bez snu. Jednak ten, kto czeka na coś dobrego zostaje nagrodzony ! Teraz, wszystko jest wspaniałe, każdy ma się dobrze a Anaïs jest zdrowa i szczęśliwa.














Jakie są twoje dni w domu nad morzem?Wychodzimy po moich porannych spotkaniach w piątki a wracamy z powrotem do miasta w niedzielę wieczorem.  Uwielbiam gotować, to jest moja pasja i przykładam dużą wagę do tego, co ma być gotowane każdej nocy. Jesteśmy na naszej małej plaży, Ja i Anaïs gramy, bawimy sie, a kiedy śpi mamy  czas z Emelie dla siebie. Kładziemy Anais wieczorem , a potem we dwoje pijemy wino, jemy długie kolacje i gramy na gitarze. Im gorzej, tym lepiej. Jeśli mieszkasz w Nowym Jorku trzeba gdzieś uciec. Inaczej można oszaleć 




                                                                                      
                                                  zdjęcia : Emelie Torling via. Elledecoration.se


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

O NAS

Moje zdjęcie
Jesteśmy Matką i Córką. Łączy Nas pasja - życie w zgodzie z naturą, prostotą i estetyką. Jesteśmy miłośniczkami niekonwencjonalnych pomysłów i kreatorkami przestrzeni swojego życia. Orędowniczkami spokoju i symbiozy w nieznośnej czasem "lekkości" bytu. Dziękujemy za odwiedziny i dziękujemy również wszystkim za Wasze piękne komentarze; doceniamy każdy z nich.

Przetrzeń spokoju

To piękne XIX-wieczne mieszkanie w Sturegatan w Sztokholmie. Dom należał do Mattiasa i Carolina Storm. Od tego czasu para się przeprowadz...

Etykiety