SKLEP SCANDICONCEPT

wtorek, 16 października 2018

Impresje
























6 komentarzy:

  1. Piękne kadry:-) Ja uległam bezgranicznie butelkowej zieleni! Poszukuję jej wszędzie. Przemalowuję co rusz coś... Ważne, by samemu poczuć to szybsze bicie serca, nie do końca kierując się modą...
    Pozdrawiam,
    Hania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy podobnie, choć długo się wahałam :) teraz nic mnie nie jest w stanie przekonać, że ta zieleń to... Ją się po prostu czuje w sercu.

      Usuń
  2. Świetne fotki, tak bardzo klimatyczne, jesienne :) Ja bardzo lubię tą porę roku nie wiem czemu... ale jeśli jeszcze do tego jest piękna pogoda to mogę spacerować godzinami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle świetne migawki :) Jesienne inspiracje są świetne. Muszę przyznać, że wasz taras wygląda naprawdę magicznie, chciałabym mieć taki. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

O NAS

Moje zdjęcie
Jesteśmy Matką i Córką. Łączy Nas pasja - życie w zgodzie z naturą, prostotą i estetyką. Jesteśmy miłośniczkami niekonwencjonalnych pomysłów i kreatorkami przestrzeni swojego życia. Orędowniczkami spokoju i symbiozy w nieznośnej czasem "lekkości" bytu. Dziękujemy za odwiedziny i dziękujemy również wszystkim za Wasze piękne komentarze; doceniamy każdy z nich.

Paskeegg w Norwegii

W kilku ostatnich postach przedstawiona została Wam Wielkanoc w Danii i Szwecji. Teraz czas na Norwegię. Norweskie domy i mieszkania przed ...

Etykiety