SKLEP SCANDICONCEPT

poniedziałek, 18 listopada 2019

Naturalna inspiracja świąteczna

                           


 Czy jesteście już w świątecznym nastroju? Mnie dopadła gorączka z paczuszkami... Jeśli popełniłam błąd przy pakowaniu Waszych, Kochani,  zamówień, proszę o wieści. Błąd jak błąd do naprawienia, a nie do obrażenia :) A jak z przygotowaniami do Świąt ?  Czy już w s z y s t k o macie ? Polecam dekoracje ze ScandiConcept >>>
 
                            Z Duszą, ciekawe, nietuzinkowe, praktyczne, estetyczne i oryginalne.

Miałam nieodparte wrażanie, że osobiście już mam zamkniętą listę z prezentami, a tymczasem... Podczas, gdy udało mi się już dostać wszystko, to okazało się, że został do dekorowania jeszcze dom. O ironio, pod ręka mam tyle pięknych świątecznych dekoracji , a sama dla własnego domostwa niczego jeszcze nie wybrałam... Co zatem robić, aby nadać mu świąteczną atmosferę ? Oczywiście zaraz spojrzę na sklepowe półki. Wcześniej jednak, przeglądając sieć, szukając inspiracji, natknąłem się na te oszałamiające obrazy. Uwielbiam delikatne kolory i naturalną atmosferę. Lniane obrusy i serwetki, dotyk miedzi, rzemyki z owczej skóry, drewno rustykalne - Piękne! Czy świąteczny wieniec DIY nie jest najdelikatniejszym i najbardziej udanym pomysłem na wystrój? Inspirowana świętami Bożego Narodzenia tablica na Pintereście jest wypełniona nimi. Doskonale nadają się do ubierania półki, drzwi wejściowych, stołu itp. Kilka wieńców świątecznych zawieszonych na ścianie, jak pokazano tutaj?

Aby dowiedzieć się, jak tworzyć minimalne i asymetryczne wieńce kilka internetowych porad: nie bój się wypróbowywać; Bądź kreatywny. Nie przejmuj się tym zbytnio, niech będą dzikie gałązki. Użyj kwiatów, owoców, liści i gałęzi zimozielonych, eukaliptusa, magnolii, cedru, sosny lub trawy Pampa, która jest ostatnio coraz bardziej popularna - wybór należy do Ciebie! I, co najważniejsze, chodzi o dobrą zabawę. Razem z Bliskimi lun solo, przy ulubionej bożonarodzeniowej muzyce.. Bądź uważny i bądź sprytny. Ciesz się tym co masz !











                                      Photo: House Doctor, Nordal, Madam Stotz, Pinterest

4 komentarze:

  1. Świetnie wyglądają bombki wykonane z miedzianego drutu :) na szczęście święta co raz bliżej! Lada dzień zabieram się za ubieranie choinki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koniecznie będę musiała spróbować zrobić asymetryczny wieniec. To doskonała ozdoba, która sprawdzi się w każdym wnętrzu, niezależnie od wystroju!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie posty ale i czasami z trudem je znoszę, zwłaszcza, jeśli już niczym nie miałam się inspirować, a tu zawsze coś wleci :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też bym chciała osiągnąć taki efekt, wiadomo na początek chociaż.

    OdpowiedzUsuń

O NAS

Moje zdjęcie
Jesteśmy Matką i Córką. Łączy Nas pasja - życie w zgodzie z naturą, prostotą i estetyką. Jesteśmy miłośniczkami niekonwencjonalnych pomysłów i kreatorkami przestrzeni swojego życia. Orędowniczkami spokoju i symbiozy w nieznośnej czasem "lekkości" bytu. Dziękujemy za odwiedziny i dziękujemy również wszystkim za Wasze piękne komentarze; doceniamy każdy z nich.

Paskeegg w Norwegii

W kilku ostatnich postach przedstawiona została Wam Wielkanoc w Danii i Szwecji. Teraz czas na Norwegię. Norweskie domy i mieszkania przed ...

Etykiety