SKLEP SCANDICONCEPT

sobota, 12 września 2015

Żyjąc marzeniem...









Jeszcze przed wyjazdem na Bornholm, kilka dni spędzonych w Paryżu Północy, czyli Szczecinie pozwoliło Nam "naładować" akumulatory i dodać pozytywnej energii do Życia. Czyż może być coś równie cudnego jak tupot małych, bosych stópek po drewnianej podłodze o 6 rano ? :) Kto z Was przeżył ten etap dorastania Maluszków ten doskonale wie, że nie ! Tak więc dni wśród Rodziny z kochanymi Guciem i Bliźniaczkami, Zosią i Helenką zrobiły swoje. A że dzieci tryskają energią niespożytą, by im dorównać,  wspięłam się na wyżyny moich "protezowych" możliwości i... padłam po powrocie do domu.  Wczoraj miałam "na tzw. dojście" do siebie hehe *
 
                            Wracając zaś do postu i  w związku z utrzymującym się latem nadal "tkwimy" nad morzem. I to dosłownie, mając przywilej mieszkania prawie, no prawie :) Więc jeśli ktoś mnie pyta  o wymarzony dom, z miejsca podświadomość dopowiada mi skojarzenia: domek , przytulny, z naturalnego drewna, z kominkiem, więcej okien niż ścian, pastelowe kolory , a co najważniejsze - z widokiem na morze. Ta wiejska hacjenda znajduje się  w Costa brava w Hiszpanii.   Należy do katalońskiego artysty Pepa Poch, który tworzy swoje mieszkanie pod kątem jego elementów: drewna, kamienia, ceramiki, mosiądzu. Osobiście zdjęcia widziałam kilkukrotnie, rozrzucone w sieci i "wyławiane" przeze mnie pojedynczo. Teraz mam pełnię jaką chciałam Wam pokazać :) ! Mam cały pakiet  i mogę szczerze powiedzieć, że jest to jedno z moich ulubionych znalezisk czy może odkryć ! 
                                                     Moje marzenia rekompensuje za to domek na Bornholmie. Bajka nie trwa wiecznie :)








 

                                                        zdjęcia: Credits & source: images by Albert Font | via Lonny.                                              

5 komentarzy:

  1. Dziękuję, to jest cudowne miejsce.
    Pozdrawiam,
    Angelika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zjawiskowe w swojej naturalności i klimacie :) Dziękujemy i pozdrawiamy pięknie.

      Usuń
  2. oh ! jki piekny ten dom , powodzenia w dochodzeniu do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Avero :) Dzięki już jest o`k :))) Nie ma to jak troszkę ruchu, głęboki sen i lekkie jadło. rodzina zdrowa, fajni ludzie blisko... Czego więcej trzeba <3 Pozdrawiamy serdecznie.

      Usuń
  3. Fajnie prowadzony blog, będę tu częściej wpadać, bo jest z czego korzystać.

    OdpowiedzUsuń

O NAS

Moje zdjęcie
Jesteśmy Matką i Córką. Łączy Nas pasja - życie w zgodzie z naturą, prostotą i estetyką. Jesteśmy miłośniczkami niekonwencjonalnych pomysłów i kreatorkami przestrzeni swojego życia. Orędowniczkami spokoju i symbiozy w nieznośnej czasem "lekkości" bytu. Dziękujemy za odwiedziny i dziękujemy również wszystkim za Wasze piękne komentarze; doceniamy każdy z nich.

Przetrzeń spokoju

To piękne XIX-wieczne mieszkanie w Sturegatan w Sztokholmie. Dom należał do Mattiasa i Carolina Storm. Od tego czasu para się przeprowadz...

Etykiety