SKLEP SCANDICONCEPT

czwartek, 21 czerwca 2012

Biel bielsza od bieli



Dziś rzeczywiście potrzebuję więcej światła. Naprawdę potrzebuję więcej światła... Więc jeśli zastanawiacie się dlaczego szukałam i znalazłam coś tak na wskroś białego to niewątpliwie powodem są deszcz, chmury i burze. Tym miejscem jest biały elegancki dom dodatkowo "podświetlony" efektem bieli. Myślę, że z tego powodu tak  mi dziś się spodobał.  Wewnątrz domu znajdują się klasyczne francuskie meble i przepiękne okna. Kuchnia bardzo podobna do stylistycznie skandynawskiej, po za oknami. I przedniej urody lustro jako mebel i dekoracja w jednym... Jestem bardzo ciekawa jak możliwe jest życie w tak pięknej, białej i czystej przestrzeni,  bez żadnych innych kolorów? Ten zjawiskowy dom znajduje się w Londynie. Cóż za paradoks albo zbieg okoliczności :) Tam niemal cały czas jest taka pogoda jak dziś nad morzem. "Wylewnie" rzecze Karina. Dla jasności dodam, że pada cały dzień z krótkimi przerwami.
















                                                          zdjęcia : Airspace





















                               

1 komentarz:

  1. ciekawy blog, w końcu coś co mnie interesuje będę tu częściej zaglądać

    OdpowiedzUsuń

O NAS

Moje zdjęcie
Jesteśmy Matką i Córką. Łączy Nas pasja - życie w zgodzie z naturą, prostotą i estetyką. Jesteśmy miłośniczkami niekonwencjonalnych pomysłów i kreatorkami przestrzeni swojego życia. Orędowniczkami spokoju i symbiozy w nieznośnej czasem "lekkości" bytu. Dziękujemy za odwiedziny i dziękujemy również wszystkim za Wasze piękne komentarze; doceniamy każdy z nich.

Spotkanie przeszłości z teraźniejsząścią.

Dom położony jest w pobliżu Sandhammaren w Osterlen. na południu Szwecji. Miejsce bardzo popularne wśród Szwedów, zwłaszcza latem, ze wzglę...

Etykiety