SKLEP SCANDICONCEPT

sobota, 16 czerwca 2012

Tapeta



Tapety kojarzyły mi się z ciężkimi i raczej"upstrzonymi"wnętrzami, a zamieszczone na nich motywy, ornitologiczne, botaniczne, graficzne czy malarskie,  burzyły mi ład i przejrzystość domu. Byłam głęboko przekonana, że temat tapet to już rozdział zamknięty i nie będę do niego wracać. Jednak nigdy nie mówię nigdy! Ponieważ jestem ciekawa nowości i mam w sobie gotowość do zmian w życiu, ewoluuję więc, rewiduję własne poglądy i wracam do tapet! Te zdjęcia znalazłam w Elle Interior. Ich autor, fotograf  Magnus Anesund kolejny raz mnie miło zaskoczył. Na pierwszym planie niekwestionowane  piękno tapet, które przeżywają swój renesans. Na końcu zamieściłam zdjęcie wnętrze w którym tapety są dekorem. Zdobią, ale nie zajmują całej powierzchni ścian. I to jest właśnie to. Umiar i wyważenie. Piękne to jest. Jestem  od rana zachwycona. 



 



   
                              

                                        zdjęcia : Magnus Anesund via Elle Interior i Tina Helberg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

O NAS

Moje zdjęcie
Jesteśmy Matką i Córką. Łączy Nas pasja - życie w zgodzie z naturą, prostotą i estetyką. Jesteśmy miłośniczkami niekonwencjonalnych pomysłów i kreatorkami przestrzeni swojego życia. Orędowniczkami spokoju i symbiozy w nieznośnej czasem "lekkości" bytu. Dziękujemy za odwiedziny i dziękujemy również wszystkim za Wasze piękne komentarze; doceniamy każdy z nich.

Spotkanie przeszłości z teraźniejsząścią.

Dom położony jest w pobliżu Sandhammaren w Osterlen. na południu Szwecji. Miejsce bardzo popularne wśród Szwedów, zwłaszcza latem, ze wzglę...

Etykiety