SKLEP SCANDICONCEPT

środa, 10 kwietnia 2013

Lustra na ścianie i trochę nowości...



Właśnie przeglądam nowy katalog Tinek Home... Bajka i czary w zasięgu wzroku. Nie mogę się oderwać od pięknego wydania, kredowego papieru i świetnie przygotowanej oferty. Z drugiej strony mam włączony komputer i kilka zdjęć z domu, właściwie poddasza w Malmo. Strych jest jasny z białymi ścianami i podłogą i akcentami naturalnego drewna i luster. Blogerka Malin ma też takie lustra u siebie! Uwielbiam, gdy w lustrach odbija się  światło dając  w domu wrażenie przestrzeni. Jest to cudowne i piękne. Swoją drogą nie skończyłam jeszcze malowania ( postarzania) swojego własnego lustra... Zdążę z pomocą Kariny skończyć własne dzieło a tymczasem wracam do Tinek Home Catalogue :))) Życzę miłego dnia !
















                                                                        zdjęcia: Eric Olsson


8 komentarzy:

  1. niesamowite wnętrze! ja też kocham lustra , bo dzięki nim można niesamowicie powiększyć przestrzeń:))))
    ach i zazdroszczę papierowego katalogu! ach:))) co ja bym dała , aby mieć taki u siebie...:))))
    kocham tą markę! widziałam , że pojawiła się u Was czerwona waga...coś czuję że się skuszę po powrocie:))) i nie tylko na nią;) buziaki posyłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Aniu :) Tobie luster nigdy dość :))) Nic dziwnego. ma tak samo. Już czekam na Twój powrót z Krainy Słońca. Waga? Po cóż wyważać kalorie dla smaków wybornych ;) Pozdrawiam miło.

      Usuń
  2. Bardzo w moim stylu... duuużo bieli i lustra. Wrażenie czystości i przestrzeni, uwielbiam :) Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biel - królowa kolorów czy bez bieli nie ma kolorów jak to ujął picasso:) Tez pasjami ja mamy w domu i luster... tak, aby, żeby się siebie nie czepiać :))) Pozdrowienia znad morza.

      Usuń
  3. Trafiłam tu z
    http://www.desiretoinspire.net/blog/2013/4/14/blog-favourites-as-of-late.html
    i bardzo mi się tu podoba. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzień dobry :) Pięknie dziękujemy za wskazanie miejsca ... Jesteśmy mile zaskoczone tym bardziej iż wkoło tak znamienity team zdjęć i blogów. Nie wiem co powiedzieć, napisać. Cudowne miejsca w domach i domy jakie są - my po prostu staramy się pokazać tak jak "w duszy gra". zapraszamy do wspólnych wędrówek po skandynawskiej pasji nie tylko wnętrzarskiej. Pozdrawiam ciepło. Lil

    OdpowiedzUsuń
  5. Lustra robią świetną robotę.

    OdpowiedzUsuń

O NAS

Moje zdjęcie
Jesteśmy Matką i Córką. Łączy Nas pasja - życie w zgodzie z naturą, prostotą i estetyką. Jesteśmy miłośniczkami niekonwencjonalnych pomysłów i kreatorkami przestrzeni swojego życia. Orędowniczkami spokoju i symbiozy w nieznośnej czasem "lekkości" bytu. Dziękujemy za odwiedziny i dziękujemy również wszystkim za Wasze piękne komentarze; doceniamy każdy z nich.

Paskeegg w Norwegii

W kilku ostatnich postach przedstawiona została Wam Wielkanoc w Danii i Szwecji. Teraz czas na Norwegię. Norweskie domy i mieszkania przed ...

Etykiety