SKLEP SCANDICONCEPT

sobota, 11 stycznia 2014

W domu Joanny Laajisto czyli elegancja po Fińsku





"Dlaczego zostałam projektantką wnętrz ? Zacząłem moją karierę jako snowboardzistka, ale skończył się w pobyt i kontrakt w USA, gdzie byli wszyscy moi sponsorzy.  Takie jest życie.  W wielu 23 lat zdałam sobie sprawę, że to już najwyższy czas,  aby znaleźć sobie prawdziwą pracę. Wybór pomiędzy  wielkimi interesami, modą i projektowaniem wnętrz nie był łatwy. W końcu wybrałam wnętrza :)" Mówi sama projektantka. Uwielbia design, snowboard i wysokie obcasy ... Joanna Laajisto o której pisałam w blogu, jest w Finlandii najbardziej ekscytującą projektantką wnętrz. W ciągu ostatnich sześciu miesięcy to imię i nazwisko - Joanna Laajisto bardzo często pojawiało się  szwedzkich blogach wnętrzarskich i w czasopismach projektowych. Sława eleganckiej Finki rozprzestrzeniła szybko. Dzisiaj, wiele osób po obu stronach  Bałtyku, wie, kim jest  Joanna  i wie, jaką magiczną moc posiadają wnętrza przez nią zaaranżowane, zaprojektowane czy stworzone. Osobiście Joanna mieszka z mężem i dwójką dzieci w mieszkaniu w centrum Helsinek . Przed Wami typowa dla aranżacji Laajisto atmosfera amerykańskich klasyków w połączeniu ze skandynawskim minimalizmem jaki oznacza dla mnie spokój emanujący z wnętrza.  Poniżej zdjęcia z domu Joanny.













                                                                                      
                                                                   zdjęcia: Remodelista 

                                                                       Miłego dnia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

O NAS

Moje zdjęcie
Jesteśmy Matką i Córką. Łączy Nas pasja - życie w zgodzie z naturą, prostotą i estetyką. Jesteśmy miłośniczkami niekonwencjonalnych pomysłów i kreatorkami przestrzeni swojego życia. Orędowniczkami spokoju i symbiozy w nieznośnej czasem "lekkości" bytu. Dziękujemy za odwiedziny i dziękujemy również wszystkim za Wasze piękne komentarze; doceniamy każdy z nich.

Przetrzeń spokoju

To piękne XIX-wieczne mieszkanie w Sturegatan w Sztokholmie. Dom należał do Mattiasa i Carolina Storm. Od tego czasu para się przeprowadz...

Etykiety