SKLEP SCANDICONCEPT

piątek, 3 marca 2017

Bielszy odcień bieli


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Dziś rzeczywiście potrzebuję więcej światła. Naprawdę potrzebuję więcej światła... Więc jeśli zastanawiacie się dlaczego szukałam i znalazłam coś tak na wskroś białego to niewątpliwie powodem są deszcz, chmury i mgła. Tym miejscem są bardzo różne, białe wnętrza  dodatkowo "podświetlone" efektem bieli. Myślę, że z tego powodu tak  mi dziś się spodobały.  Wnętrza mają klasyczne francuskie meble i przepiękne okna albo proste, niemal minimalistyczne dodatki i meble.  Kuchnie bardzo podobne do stylistycznie skandynawskiej, po za oknami. I przedniej urody lustra jako meble i dekoracje w jednym... Jestem bardzo ciekawa jak możliwe jest życie w tak pięknej, białej i czystej przestrzeni,  bez żadnych innych kolorów?  Dla jasności dodam, że pada cały dzień z krótkimi przerwami.









 



















                                                                                                                        zdjęcia :  Pinterest

4 komentarze:

  1. Na zdjęciach widzę istną wariację na temat bieli ;) Wiedziałam, że biel to nie nie tylko biel, ale cała masa odcieni, a Wy pokazałyście mi jak to wygląda w praktyce. Wielkie dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne wnętrza:) Szczególnie podobają nam się dywany :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam biel z szarością!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zainspirowałaś mnie do działania.

    OdpowiedzUsuń

O NAS

Moje zdjęcie
Jesteśmy Matką i Córką. Łączy Nas pasja - życie w zgodzie z naturą, prostotą i estetyką. Jesteśmy miłośniczkami niekonwencjonalnych pomysłów i kreatorkami przestrzeni swojego życia. Orędowniczkami spokoju i symbiozy w nieznośnej czasem "lekkości" bytu. Dziękujemy za odwiedziny i dziękujemy również wszystkim za Wasze piękne komentarze; doceniamy każdy z nich.

Przetrzeń spokoju

To piękne XIX-wieczne mieszkanie w Sturegatan w Sztokholmie. Dom należał do Mattiasa i Carolina Storm. Od tego czasu para się przeprowadz...

Etykiety