SKLEP SCANDICONCEPT

poniedziałek, 24 września 2018

Klimatyczny dom







Co za dzień ! Czasu mało lub zbytnio "przeładowałam" plan na bieżące sprawy do zrobienia :) Znacie ten stan ? Gdyby trzymać się założenia w twierdzeniu " Ode mnie wszystko zależy" może i dałabym radę. Lecz na szczęście w Życiu nie wszystko ode mnie zależy zatem, odpuszczam ze swobodą te chwile, gdy stawiam plusy znaczące pozycje z planu na dziś pt. Zrobione czy załatwione. Z adnotacją - jutro bądź do końca tygodnia, gdy terminy dają mi taki wybór i możliwość. Co za ulga dla mnie samej, dla moich Bliskich, Znajomych czy Przyjaciół. Co za znaczące zapytanie poza werbalne w ich oczach " Hello, czy wszystko dobrze ?" Dobrze, tym bardziej, gdy siadam popołudniu do lektury swojej ulubionej literatury i w harmonii błogiego skupienia czytam, nie odrywając myśli od treści, czy wyobraźni od obrazu jaki płynie z treści. Miłe to uczucie. Miły to stan. Niewątpliwie wpływa to na kolejne pozycje jakie sa zamawiane do ScandiConcept. Gdy teraz wejdziecie do sklepu zobaczycie z miejsca mnóstwo naturalnych materiałów wkomponowanych w asortyment w postaci koszy, dywanów, mebli, pledów, poduch itd.   Nie, o nie jest moda. To  naturalny stan w jakim dane jest mi aktualnie żyć i jakim dane mi jest obecnie cieszyć się. A co to ? To Lagom to skandynawski trend 2018, który uczy jak osiągnąć szczęście żyjąc w zgodzie z naturą. Tak jak dom w dzisiejszym poście w blogu :)


















4 komentarze:

  1. Dla mnie klimat trochę aż za surowy... :) Ale nie zmienia to faktu, że wnętrze naprawę pięknie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam styl skandynawski więc większość projektów mi się z tego podoba. Ten drewniany stół wygląda świetnie! Jestem ciekaw czy gdzieś w Polsce można dostać takie coś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowicie uroczy styl domku! Widziałam ostatnio bardzo dobry sklep online z oknami, może znajdziecie w nim coś dla siebie?

    OdpowiedzUsuń

O NAS

Moje zdjęcie
Jesteśmy Matką i Córką. Łączy Nas pasja - życie w zgodzie z naturą, prostotą i estetyką. Jesteśmy miłośniczkami niekonwencjonalnych pomysłów i kreatorkami przestrzeni swojego życia. Orędowniczkami spokoju i symbiozy w nieznośnej czasem "lekkości" bytu. Dziękujemy za odwiedziny i dziękujemy również wszystkim za Wasze piękne komentarze; doceniamy każdy z nich.

Paskeegg w Norwegii

W kilku ostatnich postach przedstawiona została Wam Wielkanoc w Danii i Szwecji. Teraz czas na Norwegię. Norweskie domy i mieszkania przed ...

Etykiety