SKLEP SCANDICONCEPT

wtorek, 27 maja 2014

"Open your mind, it's beautiful inside."






Kiedy moja wyobraźnie rozwija skrzydła, nic nie jest w stanie ograniczyć jej przestrzeni :) W związku z tym faktem, dzielę się z Wami tymi oto dualistycznymi obrazami w postaci zdjęć. Słowa bledną...  Zwyczajnie unoszę się uwiedziona pięknem czarownej wyobraźni. A Karina tylko dorzuca " Zostawiamy swoistą ucztę dla zmysłów" i podąża jak widzę w Krainę Spokoju... czyli Ciszę po zgiełku dnia.

Wdzięcznie dziękujemy za życzenia. Dzień Matki był rzeczywiście uroczym Dniem zapewne i dla Was Kochane Mamy :)))









                                              zdjęcia: Vinatgepiken

1 komentarz:

  1. Fajny blog, poleciłam koleżance, bo ja jestem tu prawie codziennie.

    OdpowiedzUsuń

O NAS

Moje zdjęcie
Jesteśmy Matką i Córką. Łączy Nas pasja - życie w zgodzie z naturą, prostotą i estetyką. Jesteśmy miłośniczkami niekonwencjonalnych pomysłów i kreatorkami przestrzeni swojego życia. Orędowniczkami spokoju i symbiozy w nieznośnej czasem "lekkości" bytu. Dziękujemy za odwiedziny i dziękujemy również wszystkim za Wasze piękne komentarze; doceniamy każdy z nich.

Przetrzeń spokoju

To piękne XIX-wieczne mieszkanie w Sturegatan w Sztokholmie. Dom należał do Mattiasa i Carolina Storm. Od tego czasu para się przeprowadz...

Etykiety