SKLEP SCANDICONCEPT

piątek, 4 października 2019

Modern & vintage

Eleganckie dodatki i świetny gust w właścicieli tego domu wprawił mnie w prawdziwy podziw!   Przytulna atmosfera przyjaznej aury to dla niemal definicja domu marzeń. Jak pięknie jest, gdy białe ściany i podłogi są  kompatybilne z cłościa wnętrz ! Jestem wielkimi fanką bieli,  co widać po postach w blogu  jak i w moim domu. Biel sama w sobie jest monotonna i sprawia wrażenie sterylności. Osobiście  "przełamuję" ten kolor  zabytkowymi meblami i dodatkami.  Brązowymi, szarymi czy czarnymi   tak jak w tym skandynawskim domu. Nie sposób nie wspomniec o tapetach... W ten sposób każde wnętrze jest postrzegane jako cieplejsze,  dostojniejsze i chociaż nie jest idealnie czyste i nie tak kliniczne, nie mam ochoty często wychodzić z  domu. A kiedy w jego wnętrzu, rozkwitają w swej skromności wyglądu antyki, stare meble, obrazy czy inne postaci sztuki, choćby sztukaterie i miękkie dywany... już po mnie. Jestem jak zaczarowana.  Jak Wam się podoba taki anturaż ?










                                                     zdjęcia: Andreas Bergstedt

1 komentarz:

  1. Ciekawy i inspirujący blog, będę tu często zaglądać już sobie zapisałam.

    OdpowiedzUsuń

O NAS

Moje zdjęcie
Jesteśmy Matką i Córką. Łączy Nas pasja - życie w zgodzie z naturą, prostotą i estetyką. Jesteśmy miłośniczkami niekonwencjonalnych pomysłów i kreatorkami przestrzeni swojego życia. Orędowniczkami spokoju i symbiozy w nieznośnej czasem "lekkości" bytu. Dziękujemy za odwiedziny i dziękujemy również wszystkim za Wasze piękne komentarze; doceniamy każdy z nich.

Przetrzeń spokoju

To piękne XIX-wieczne mieszkanie w Sturegatan w Sztokholmie. Dom należał do Mattiasa i Carolina Storm. Od tego czasu para się przeprowadz...

Etykiety