SKLEP SCANDICONCEPT

wtorek, 12 czerwca 2012

Boxed



Miałam tylko sprawdzić skrzynkę z mailami... a w niej cały pakiet interesujących zdjęć jakie właśnie dostałam od znajomej malarki. Oczywiście nie mogłam się powstrzymać, żeby Wam ich nie pokazać. Są inne, nietuzinkowe i interesujące. Jestem poruszona ich specyficzną i oryginalną treścią. Zdumiewające bywają pomysły artystów na pokazanie czy połączenie Anatomii i Biologii w ciekawy czy nawet zabawny sposób. A już na pewno niekonwencjonalny. Zbiór starych i nowych prac Andre`i i Meg`a mieści się w pięknie wykonanych drewnianych skrzynkach. Dziękuję Marii za rewelacyjne zdjęcia. Są naprawdę świetne i godne obejrzenia i oczywiście nie wiem czy nie skusiłabym się na takie box`y w domu:)


 














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

O NAS

Moje zdjęcie
Jesteśmy Matką i Córką. Łączy Nas pasja - życie w zgodzie z naturą, prostotą i estetyką. Jesteśmy miłośniczkami niekonwencjonalnych pomysłów i kreatorkami przestrzeni swojego życia. Orędowniczkami spokoju i symbiozy w nieznośnej czasem "lekkości" bytu. Dziękujemy za odwiedziny i dziękujemy również wszystkim za Wasze piękne komentarze; doceniamy każdy z nich.

Spotkanie przeszłości z teraźniejsząścią.

Dom położony jest w pobliżu Sandhammaren w Osterlen. na południu Szwecji. Miejsce bardzo popularne wśród Szwedów, zwłaszcza latem, ze wzglę...

Etykiety