SKLEP SCANDICONCEPT

piątek, 17 listopada 2017

Dekoracja świątecznego stołu








Jakiś czas temu pisałam  i pokazałam w blogu Artilleriet Studio w Goteborgu. Co mnie fascynuje w tym miejscu ? Przecież to sklep. Jeden w z wielu ale... I jak to w sytuacjach, gdy pada ale bywa, jest zasadnicza różnica. Otóż sławę swą i uznanie bierze się stąd, iż większość kolekcji można zobaczyć w stosownie zaaranżowanych wnętrzach . Tym razem przeszłam z aranżacją świątecznych dekoracji, detali, dodatków i mirry. O tyle innej, nietuzinkowej o ile klimat loftowych wnętrz można było przysposobić do stworzenia świątecznego klimatu i mirry. Spójrzcie tylko na miękkość opływających wnętrze tkanin, soczyste kolory jabłek, granatów, kwiatów, gałązek świerku czy dzikiego bzu. Cóż,w taki sposób  można pokazać asortyment sklepu, ale także inspirować odwiedzających. Wszystko w Artilleriet Studio jest dostępne na sprzedaż, a wiele przedmiotów codziennego użytku jest prezentowanych się po raz pierwszy w Szwecji. Jest to zdecydowanie fajne miejsce na ciekawy wyjazd!  To wspaniałe i bardzo inspirujące. 

 Zdjęcia... Stosowne gabarytem w skali wrażeń :))) Uściski Kochani i życzę miłych doznań  dziękując Wam za wpisy do bloga i nie tylko.
















                                                                                                                                  via. Bloglovin

10 komentarzy:

  1. Świetna jakość zdjęć i na prawdę stylowa zastawa na stolę bardzo oryginalnie, trochę klimat taki mroczny zapewne przez ten obrus czarny ale mi bardzo się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo nowoczesna aranżacja stołu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie zaprojektowane i wykonane ozdoby, bardzo oryginalnie to wygląda, nie widziałam w sumie takiego przygotowania stołu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cały wystrój jest bardzo oryginalny, szczerze mówiąc to jest tutaj troche ponuro bo przeważają ciemne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne połączenia kolorów i cudowne krzesło obite brązową skórą.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega mi sie podoba twoja dekoracja, ustawienie całego stołu. Aż trochę sobie skopiuję do siebie żeby zachwycić rodzinkę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne dekoracje, jak zawsze zresztą:) uwielbiam tutaj wracać po inspiracje ze stylu skandynawskiego.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie jest tu wszystko opisane, jestem z Toba od początku.

    OdpowiedzUsuń

O NAS

Moje zdjęcie
Jesteśmy Matką i Córką. Łączy Nas pasja - życie w zgodzie z naturą, prostotą i estetyką. Jesteśmy miłośniczkami niekonwencjonalnych pomysłów i kreatorkami przestrzeni swojego życia. Orędowniczkami spokoju i symbiozy w nieznośnej czasem "lekkości" bytu. Dziękujemy za odwiedziny i dziękujemy również wszystkim za Wasze piękne komentarze; doceniamy każdy z nich.

Paskeegg w Norwegii

W kilku ostatnich postach przedstawiona została Wam Wielkanoc w Danii i Szwecji. Teraz czas na Norwegię. Norweskie domy i mieszkania przed ...

Etykiety